alla olika alla lika

det var länge sen jag bloggade nu känner jag.
kanske dags nu?
sitter i skolan och är hungrig.. men lkunchen är inte förrän vid 13.10 aka om typ 1½ timma -.-
Jag trodde jag var sen till skolan idag, kom 20 i 9
men när jag kom in i klassrummet stod stolarna i en halvcirkel och borden stod längsmed väggarna
vi började tydligen inte förrän kl 9. Då skulle vi typ få vara med under en föreläsning.
Det var Idde & Tove från "alla olika alla lika" som skulle prata med oss om fördomar
vi lekte lekar och diskuterade i små studiecirklar
det var faktiskt jätteintressant för fördomar är något som alla faktiskt har.
om ni vill kan ni ju gå in och läsa mer om deras verksamhet här.
om jag orkar kanske jag går djupare in på ämnet i ett enskiljt blogginlägg någon annan dag.
Men nu ska jag ha matte.
kram
/milia
bewjhqdjhe

Emma spådde mig i morse, jag ska tydligen gifta mig och skaffa barn med sebbe här på bilden (y)
och han är skyldig mig en kram!

Kommentarer
Postat av: emma.

haha, ni kommer bli ett fint par :)

2009-04-22 @ 00:23:07
Postat av: jessica

fika snart bläckis? :D <3

2009-04-26 @ 16:23:07
URL: http://absolutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0