åt helvete

ångesten kramar den sista energin ur mig.
jag behöver en kram.
jag mår skit just nu.
jag kollapsade på mitt golv igår kväll.
låg och skakade i över 2 timmar.
hyperventilerade, skakade och hetsgrät i fosterställning bland damråttorna och smuttstvätten.
krismötet dödade mig helt.
jag, mamma, pappa, min mentor jocke och biträdande rektor pernilla(?)
jag har ökat min närvaro
men jag har ig i alla ämnen förutom webbdesign och matte.
jag har över 20 restuppgifter att göra på 3 veckor
annars måste jag gå om 1an.
hejdå fritid, hejdå socialt liv, hejdå vänner, hejdå allt, hejdå livet.
instängd i mitt hus i över 3 veckor...
jag kommer inte klara av det.
jag får inte ens träffa robin.
jag måste träffa robin, jag måste få vara nära honom
annars kommer jag inte överleva det här
jag är påväg ner i en svacka igen
fanfanfan
åt helvete med allt.
/milia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer klara det, jag tror på dig iallafall.

Behöver du snacka så anytime, och jag och Tilda ska försöka kidnappa dig nån timme i helgen.

<3

2009-04-28 @ 22:51:33
Postat av: Tilda

Jag vet att du kan klara det.

Men vi får se till att imorgon får tre veckors braighet och blir najsast. :*

Och som Tim skrev kommer vi och kidnappar dig, vare sig du vill eller inte i helgen. <3333

2009-04-29 @ 22:05:25
URL: http://strawberryshiit.blogg.se/
Postat av: Tilda

Jag vet att du kan klara det.<3

Vi måste se till att imorgon får tre veckors braighet och blir najsast. :*

Och som Tim skrev kommer vi kidnappa dig i helgen, vare sig du vill eller inte. <33333

2009-04-29 @ 22:14:08
URL: http://strawberryshiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0