COP-15

ryggen varker och jag har skoskav, men jag ar lika glad for det!
jag sitter nu och skriver inne pa bella center, och jag har en oerhort trevlig kansla i magen.
antingen beror det pa att jag at nyss, eller sa beror det pa att jag ar inne pa varldens storsta klimat-toppmote.
vad det an ar sa mar jag galet bra oc skulle garna stanna har i kopenhamn langre an tills pa tisdag.
Idag kommer vi att vara har inne pa motet hela dagen, ( ja forutom nar jag sticker ivag till en kiosk och koper nya cigg )
sen ska vi tillbaka till det oerhort mysiga massboendet ( las: det massboendet som bara jag tycker at mysigt, tydligen alla andra falt biologer klagar hela tiden ) fullt med anarkister. det ligger i gamla overgivna industrilokaler med krossade rutor, klotter overallt och det forsta man mots av nar man kommer in genom dorren ar lukten av hasch

men jag klagar inte, tyckte det var oerhort trevligt dar. sov som en babis, aven om jag vaknade och fros sadar 5 pa morgonen, men det var lugnt for mig. :>

Imorgon ar det the big day. Tillsammans med upp till typ 80 000 ( var det senaste nummret jag horde ) manniskor fran hela varlden ska jag vandra pa kopenhamns gator i typ 7 timmar. den stora aktionsdagen, ar lite nervos infor den. ar radd for att det ska totalt balla ur och det kommer handa mig eller nagon jag kanner nagot..

nej nu ska jag sluta ordbajsa, dags for mig att lyssna pa lite moten, som INTE ar installda.

PUSSHEJ<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0