behöver du en reserv?

hej, jag säljer numera en tjänst
om du önskar denna tjänst kan du nå mig på 0704258***

Tjänsten som detta nu handlar om är "reserv-kompisen"
Har någon bailat på dig? behöver du en axel att gråta mot då din riktiga kompis varit dum?
har du tråkigt och alla dina riktiga kompisar är upptagna med annat.
Då är det perfekta läget att ringa mig!
jag är för lojal för mitt eget bästa och kan inte säga nej.
jag märker inte själv att jag blir utnyttjad utan fortsätter le.
låter inte detta helt underbart?
ring mig på 0704258*** NU!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Du är för bra för det där, men jag vet att du inte kan hjälpa det.

2009-07-20 @ 17:41:22
URL: http://strawberryshiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0