live has given up on me

Det var länge sedan jag bloggade nu. Har varit upptagen med att må bra.
men jag fick just en psykisk bitchslap. vet inte riktigt vad jag ska säga, eller göra, för tillfället.
jag känner mig bara så jävla sviken, av livet. Som vanligt så vänder livet ryggen mot mig.
jag vill bara spy galla på allt och alla.
all skit kommer på en gång.
bara slå mig, sparka på mig, släng mig ner för ett stup
det är ändå så det känns att få höra dom där orden.
En vecka med skit kastat mot dig, som jag stått upp och skyddat dig mot
du har inte vetat något, men jag har varit din skyddsängel. men vad är tacken?
de hade rätt, allihopa. Hade dom inte?
Jag har oskyldigt suttit hemma och väntat på dig. på att få hålla om dig igen.

medans du håller om någon annan.

 
/milia.



edit: detta skrev jag i stundens hetta, sedan tog jag bort det.
men känner att jag inte borde ta bort inlägg, utan låta smärtan ligga kvar här.
så därför lägger jag upp samma inlägg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0