att växa upp med alkoholism i familjen

Jag vet inte vart jag ska börja.
det här är ett ganska jobbigt ämne för mig.

....

jag trodde att jag var redo att skriva om det,
men jag hade tydligen fel
det blev för jobbigt för mig.
jag får ta det när jag klarar det
förlåt om jag gjorde er besvikna
lyssna på den här låten ist.


jag ska tydligen i vecka 26 till nämndemansgården och gå på en ungdomsvecka för barn till alkoholister&narkomaner
(från början var det på påsklovet men så blev det inte.....)
jag vet inte om jag kommer klara av det.
för det första åka till skåneland helt ensam, sedan ta mig till blentarp, vartfan det nu ligger, och bo med främlingar i en vecka.
prata med främlingar, och sedan öppna mig för främlingar
berätta om det som tidigare varit den största hemligheten i mitt liv.

jag förstår varför mamma vill att jag ska dit, men jag fattar inte varför hon tvingar mig,
jag kommer inte orka jag kommer inte klara det..
tur nog kanske jag kan tvinga tim att komma och hälsa på
om dom nu inte låser in mig helt, intefan vet jag ...
men jag vet att det kommer vara jävligt jobbigt för mig.

/milia

Kommentarer
Postat av: Anonym

BABE <3

du gör det du känner att dit mående behöver älskling :* <33

2009-03-12 @ 21:55:01
Postat av: Emilia

Du kan komma o bo hos mig? (A) ^^ <3

2009-03-13 @ 08:42:15
URL: http://harlequiin.blogg.se/
Postat av: jeaff

det kommer nog gå bra :)

du kan låtsas förstå vad dom säger:><3

2009-03-13 @ 10:52:22
URL: http://jeaff.webblogg.se/
Postat av: ZaInT

Moget att flytta på det. Självklart kommer jag och hälsar på.

2009-03-14 @ 20:27:59
Postat av: jessi

gumman <3

2009-03-15 @ 09:18:32
URL: http://absolutjessica.blogg.se/
Postat av: w

får jag med komma och hälsa på? :D

2009-04-26 @ 14:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0