Jag är, jag vill vara, jag ska bli

Emilia waller:

  • Är rädd för seriösa förhållanden
  • Älskar att vara ensam
  • Är rädd för att bli sårad
  • Backar ut när något börjar bli seriöst/allvarligt
  • klarar inte av allvarliga samtal
  • är folkskygg
  • har bara varit kär på riktigt 1 gång
  • har varit kär i  personen i 2½ år nu
  • blir väldigt lätt förälskad
  • inbillar sig själv att när hon är förälskad så är hon kär
  • har tagit diverse droger
  • har svårt för att hålla sig till sanningen
  • drar vita lögner för att inte hamna i tubbel
  • har varit gravid, men fått missfall
  • vill flytta hemifrån
  • ska snart tatuera sig
  • har ett stort behov av att märkas
  • har svårt för att känna mig älskad
  • men älskar att få komplimanger
  • känner mig mest i vägen
  • vill inte störa folk och vill inte tvinga dom att umgås med mig ( därför det är sällan att jag frågar ngn om den vill umgås )
  • gråter just nu
  • har en nykteralkoholist till mamma
  • blev mobbad hela låg & mellanstadiet
  • tycker att majoriteten av alla med det manliga könet är svin
  • tycker att majoriteten av alla med det kvinnliga könet är manipulativa fittor
  • hatar majoriteten av alla människor

detta var då snabbfakta om mig, like it or not  DEAL WITH IT.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hur kommer det sig att nitton av de där sakerna stämmer in lika mycket på mig?

<3333

2009-03-08 @ 22:45:33
URL: http://strawberryshiit.blogg.se/
Postat av: Tilda

Missade "Jag är inget utan dig, du är mitt allt"

<3!

2009-03-08 @ 22:46:50
URL: http://strawberryshiit.blogg.se/
Postat av: ZaInT

Jag gillar din stil :$

Jävligt najs att kunna skriva något sånt här, det säger en hel del om personen i fråga.

Jag har försökt men jag kan fan inte. Jag tänker dock TVINGA dig till att vara seriös nån gång under er skåneresa. Kanske när du är full dock :D

2009-03-09 @ 10:02:47
Postat av: jessi

<3<3<3

det är kanske mycket som jag inte vet om dig emilia, fastän vi är bra vänner. men vad spelar det för roll? jag vet dina miljontals underbara sidor, de väger så otroligt tungt! du är en fantastisk människa, du måste bara förstå det själv gumman. jag vet att ditt förflutna inte har varit lätt, men jag finns hur som helst här hela tiden för dig. om det hjälper lite iafl <3

2009-03-15 @ 09:21:05
URL: http://absolutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0