party party?

jag är sugen på att supa skallen av mig och vakna upp i en säng tillsammans med en främling.

okej, nej inte direkt, men jag vill festa, jag vill se massa happiface's och skratta bort all skit.
tycker att det börjar bli för mkt depp nu, bort med all skit och se glada ut fan
jag försöker iaf!
jag har sminkat mig massa snyggt ( för en gångs skull ) och mio och jag ska dra in till stan straxt
hojta om ni vet ngn fest
till mio's mobil.
jag har ju ingen
fast mio har inte heller ngn ( för tillfället ligger den glömd bland soffkuddarna i min källare )


bara för att jag är på partey-mood får ni en bild från nyår!


/milia

Kommentarer
Postat av: Tilda

Din pappa ringde och frågade om du var här förut ._. <333

2009-03-20 @ 20:49:52
URL: http://strawberryshiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0