people change

jadu, människor förändras
det har jag märkt på senaste tiden
men ändå känns det som att jag är precis likadan som jag alltid varit.
men när jag sitter där nedsjunken i min soffa och ser på alla människor som passerar som tillfälliga gäster i mitt liv
så ser jag hur folk växer och mognar och hur andra utväcklas åt andra hållet och bara blir barnsligare och barnsligare.
men det som förvånar mig mest i det stora hela är hur folk ena dagen kan säga en sak, för att sedan nästa dag säga emot sig själv
säga emot sina egna regler, säga emot just den livsfilosofi som dom precis skapat.
visst jag kanske låter gammalmodig, men jag tycker inte om förändring egentligen.
även om det kan verka som att jag gör det.
jag vill bara att det ska vara som det alltid varit.
Jag gör inga impuls saker, jag kan inte bara bestämma mig för något och göra det på en gång.
jag måste alltid tänka över det, vänja mig vid tanken..

jag vet att jag började skriva om något men sedan slutade skriva om något annat
men jag är väldigt okoncentrerad just nu, röksuget blandat med tröttheten börjar tära lite på mig.
så jag borde nog ut och röka och sedan lägga mig. klockan är ju trotts allt midnatt.
godnatt.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Som vanligt skriver du precis som jag känner.

pus <333333

2009-03-11 @ 00:01:32
URL: http://strawberryshiit.blogg.se/
Postat av: Lise

haha , ingen känner mig som JAG gör och jag kan säga att jag är mig så lik ...så lik xD haha men du har rätt, folk förändras, men de får man ta ! <33

2009-03-11 @ 00:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0