sex samlag knulla pippa

jag är kåt
och det är jobbigt
jag känner att jag börjar bli grinig och bitchig och helt fucked up i hjärnan
jag behöver bara grymt jävla bra sex med ngn mr. Big
så är det bara
MEN, så kommer det där med att jag inte har sex utan känslor tillbaka
jag måste ju gå och bli kär nu oxå
vill ju inte få ryktet som hora
det jag vill komma fram till är iaf att jag är kåt som ett djur
att jag snackar om sex dagligen/spelar sexspel på datorn(HAHA)/blir helt galen av allt som ser ut som en kuk
börjar gå mig på nerverna.



omg detta blogg inläggs skrevs endast av p-plåstret & dom extra hormonerna trust me.

/milias hormoner

Kommentarer
Postat av: ZaInT

Jag höll också hårt på det där med "inget sex utan känslor" förr. Det funkar inte i längden. Det är dock jävligt mycket bättre, men att utesluta sex som bara är för sexets skull går inte längre. Antagligen för att jag inte blir kär längre.

Som jag skrivit tidigare, det är inte lätt direkt.

Inte heller det med partner heller fifan.

Håller tummarna för dig inför ditt besök, eller vad man ska säga :P

2009-03-27 @ 04:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0