the end of all the emo-inlägg

jag failade
jag skulle just skriva ett riktigt jävla happiface inlägg om hur taggad jag är på livet
om att jag har så mycket att se fram emot och att jag mår bra för en gångs skull
för äntligen kommer våren med allt som medföljer.

men den känslan som jag haft hela dagen förstörde min pappa på bara några sekunder.
tack så jävla mkt bråk och skrik och blä.
och nu anklagar han mig för att skylla ifrån mig och sen skyller han mitt "dåliga beteende" på mina vänner
great.

fuck this shit
så jävla förbannad,
men efter att jag haft vattenkrig med mig själv och blött ner hela köket
blev jag iaf lite happiface. ( han får ju självklart städa )
och om jag kramar en kudde och tänker lyckliga tankar somnar jag nog med ett leénde på läpparna
ja vi får iaf hoppas det.

snart blire till att lyssna på en pollux-ljudbok om ngn spökhäst tsm med lisefise
pus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0