Hey there.

Hey there, jag hade en tanke, en dröm när jag somna' igår
en tanke om försoning,
en dröm om att vi en dag kan glömma det du gjorde och det jag sa
hey there, för omväxlings skull vill jag säga rakt ut vad jag menar
kanske inte så poetisk som jag önskade att vara, kanske inte så lätt
jag har svårt att förklara
hey there, jag drömmer om en solig vårdag, du och jag går på gatan
vi pratar om vad som hänt på den tid då vi levt våra helt skiljda liv

jag kände med dig igår
jag har tröttnat på att hata
om vi ändå vore vänner igen
men det känns som jag tjatar, som du hatar

hey där jag minns vad du sa, hur du ville att det skulle vara.
jag önskar att du känner som jag,
så säg mig vad vill du idag?



Detta är texten till en av mina favoritlåtar
den får mig alltid att börja gråta
för jag tänker på dig
det har den fått mig att göra det senaste året
ända sedan jag hörde den för första gången

Jag älskar dig, och det menar jag verkligen.
/milia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sebastina?? :*

2009-03-18 @ 21:46:51
Postat av: Tilda

<3333

2009-03-18 @ 21:59:46
URL: http://strawberryshiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0