vår + fjärilar i magen = sant?

Jahapp, så nu var våren påväg och det är ju alltid lika mysigt.
om man har någon att välkomna den med det vill säga.
men jag står nu ensam och kämpar mot allt,
utan den där pirriga känslan i magen och någon att luta mig mot när det blir för jobbigt.
jag vill inte lägga all min skit på mina vänner. Det känns så fel.
just därför jag inte säger något utan utan spelar happy.

men jag är väl inte ensam om att vilja känna det där typiska vårpirret i magen?
jag är väl inte ensam om att söka efter den där mysiga kärleken man kan vandra runt i vårsolen tillsammans med?
ja, jag vill vara kär
(jag är redan kär, men jag menar nu på ett besvarat sätt)
jag vill kunna älska någon som älskar mig tillbaka.

to sum it up: jag vill ha en pojkvän.
/ milia

Kommentarer
Postat av: MIO

Det kommer, våren har ju just börjat babe ;) <3

2009-03-18 @ 17:03:17
URL: http://mioberg.blogg.se/
Postat av: Tilda

"men jag står nu ensam och kämpar mot allt", "och någon att luta mig mot när det blir för jobbigt"



FU, jag älskar dig.

Och som Mio skrev, våren har ju knappt börjat. <:

<3333

2009-03-18 @ 17:18:05
URL: http://strawberryshiit.blogg.se/
Postat av: smet

Kan ju tala om att jag känner mig lika ensam fast det är vår och jag har en pojkvän som älskar mig.



vi får bli typ.. religiösa och hitta en inre frid eller nått

2009-03-18 @ 17:37:40
URL: http://smet.blogg.se/
Postat av: Ew

Men nej emilia du vill ha MIG

2009-03-18 @ 17:48:11
Postat av: ZaInT

Det där med kärlek är inte lätt alltså.

Eller rättare sagt, det suger.

Just nu saknar jag inte det dock, jag är bara glad att det är ljust ute för allt blir fan så mycket bättre då.

Din tid kommer också :) <3

2009-03-19 @ 13:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0