Lek och Bus Landet.

Ja som ni kanske märkte igår blev det inget inlägg om dun-industrin. Men det kommer så snart jag får tiden till det.
Jag pluggade faktiskt nästan hela dagen igår.
Började med 3 timmar matte, som alltid på fredagar. Det gick helt okej, även om jag lätt skulle kunnat jobba mer än jag egentligen gjorde. Sen var det nationellt prov för min del. Missade ju ett när jag&bäbis var i skåneland. Det gick väldigt bra tycker jag. Engelska är ju lixom min grej. Och veronika, engelskaläraren, säger att jag har lätt till att få HÖGA betyg om jag bara gör klart uppsattserna. Det taggade mig så när jag kom hem från skolan satte jag mig och skrev typ 2 sidor på min "school trip" som för mövrigt skulle varit inne i början av höst terminen *blush*.
Jag valde också att skriva lite på min tidningshistoria  i mediekunskapen. För vi har ju trottsallt prov om tidningens, radions och televisionens historia om 1½ vecka eller ngt. kan ju vara bra om man skrivit ngn av uppsattserna iaf. hehehe.

Nej nu ska jag göra mig i ordning. Jag har en pluggfri dag och ska åka med mina tjejer och mio&buster till Lek och Bus Landet. Dags att ta fram barnen inom oss! Vi ska klättra i klätterställningar och var allmänt 5 åriga.

Sen ska vi grilla om vädret tillåter. Dagen kommer bli grymt kul!

/milia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0