fika&miljösnack - njuta

Hej bloggen, det var ett jävla tag sedan. Jag vet att ni har saknat mig :D
Just nu sitter jag på café njuta med smeten och diskuterar miljön. Kaffe&te blev det.
ikväll kommer det troligtvis ett längre blogginlägg angående världens undergång. För det är ju det som kommer hände. Jorden går under om vi inte gör något NU! kommer även att komma tips på vad man kan göra för at minska på sina egna utsläpp och ta oss ett litet steg längre ifrån föreintelse.

blev jätteglad när jag märkte at njuta fått tillbaka sitt trådlösa internet. Så det kommer troligtvis vara här jag sitter och pluggar i framtiden.
dags att jobba på nu, vill ju inte gå om igen.

pusspuss.


Slänger in en happyface bild på mig bara för att jag är så bra.

Kommentarer
Postat av: lea

varför så söt? :$

2009-10-09 @ 13:36:09
URL: http://frokenlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0