finbesök och irriterande människor

Lise är hemma i Örebro just nu och det är hur kul som helst! Hon sov hos mig inatt och vi skrattade som gamla dagar. Saknar att ha dig här gumman!<3
Vi skulle överaska mio men tyvärr så berättade chris att lise var här .. ><
men det blev glada skratt och tårar ändå! :'>
vi kommer ner och hälsar på under höstlovet!

Idag hatar verkligen alla lärare mig. jag förstår inte vad jag gjort. Dom bara trackar ner på mig hela tiden.
vad jag än gör så är det fel. Så det blev mass sms till klassen om att jag hatar "hitler" våran matte/NK lärare.

ikväll blir det musikal, i morgon blir det mys i källaren med lise och mio (+sverige-danmark), på söndag blir det gubbkalas.
Och någon gång under helgen ska jag skriva klart mitt blogginlägg om världens undergång.
nu ska jag sitta och lyssna på promoe och klaga på lärare.
puss!

Kommentarer
Postat av: lea

Lärarna var ju snälla häromdagen?! :<

HEHE MUSIKAL JAA

ikväll nu tack :>>

du tar väl ente merey datorn och spelar spel hela tiden bara? ;);)

2009-10-09 @ 13:33:02
URL: http://frokenlea.blogg.se/
Postat av: lelelea

milia, jag vet hur det är:<

Hatade när folk frågade mig "varför är inte du i skolan då?!" man vill ju inte gå dit oftare för det?

Tycker det är askalas att du iaf går till skolan och pluggar! Men vet att det är svårt när du inte får så mycket stöd. Det gäller att vända tänkande och stå över de dåliga tankarna och kommentarerna, en dag är det vår tur också.. :)



LÄNGTAR TILLS IMORGON, tänkte ringa dig lite senare och höra med prylar o så :>

2009-10-23 @ 13:56:33
URL: http://frokenlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0